24 Sèvres heeft samengewerkt met enkele grote namen voor een nieuwe campagne rond zijn collecties. 24 Sèvres is de nieuwste multi-brand e-commerce ervaring van LVMH, geïnspireerd door de emblematische Le Bon Marché Rive Gauche. 24 Sèvres koos Fred & Farid om de campagne "Waar mode tot leven komt" te leiden. Het parijse bureau presenteert een film van Nicolas Winding Refn (Drive, The Neon Demon) met een choreografie van Nicolas Huchard (medewerker van Christine & the Queens).
Credits:
Agency: FRED & FARID New York
Client: 24 Sèvres
Title of ad: Where Fashion Comes to Life
Chief Creative Officers: Fred & Farid
Brand Supervisors: Eric Goguey, Julien Malhomme, Sidney Biolley
Associate Creative Director: Nicolas Berthier
Agency Producers: Damien Fournier Perret, Adélia Demachy
Production Company: Stink
Producer: Greg Panteix
Director: Nicolas Winding Refn
Music: Busy P - Genie
Post Production: Nightshift
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]